میزان علاقش به فرنی🤣
قاشقو ول نمیکنه😂

تصویر
۷ پاسخ

چه خوب😍
پسر من برعکسه اصلا فرنی رو دوس نداره

نوش جونش

نووووش جونت عزیزدلم😍

نوش جانش ب نظرت وزن دهی هم داره منم شروع کنم

ولی دختر من از چهار ماهگی همه چیز میخوره ندم بهش خیلی بد گریه میکنه

وووی دا🥹🥹😍😍😍😍

اوخودا🤩من هنوز شروع نکردم

سوال های مرتبط

مامان آرازوتودلیم مامان آرازوتودلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری