۸ پاسخ

من ندادم هنوز ولی نصفش کن با قاشق بکش توش مث آب تراش کردن ریز ریز نرمش کن بده بخوره

من له میکنم با انگشتم میزارم دهنش

پسونک میوه خوری براش بگیر

من له کردم دادم

من نصف میکنم میذارم بین لثه هاش
هم لثه هاش اروم میشه هم میخوره

من تو پستونک میوه دادم بهش

زوده من هنوزم ندادم

من نصف میکنم میگیرم خودش توشو جدا میکنه حواسمم هست یه جوری میزارم تو دهنش که پوستش نره زیر لثه اش

سوال های مرتبط

مامان دوتا گیلاس مامان دوتا گیلاس ۱۶ ماهگی
مامان تيارام♥️ مامان تيارام♥️ ۵ ماهگی