۳ پاسخ

من بخار پز کردم با اب رقیق کردم اصلا نخورد ناز میکرد برداشتم سیب رنده کردم ابشو گرفتم با هویج قاطی کردم خورد خیلی دوست داره سیب

بخارپز مي كنم با شيرخشك رقيق مي كنم
بعضي وقتا با بروكلي يا سيب زميني قاطي مي كنم

بخارپز می‌کنم میکس می‌کنم

سوال های مرتبط

مامان 💙ایهان وجانان♥ مامان 💙ایهان وجانان♥ ۱۶ ماهگی