۲ پاسخ

پوره سیب ، هویج .سیب زمینی . کدوحلوایی . یه بارم سیب زمینی وهویج مخلوط کردم با شیرخشک دادم خورد دوست داشت. امروزم کدوحلوایی با اردسفید ومقداری اب درست کردم خورد . فرنی .حریره بادوم اینارم میدم .

من فعلا فرنی،حریره،پوره هویج،پوره سیب

سوال های مرتبط