مامانا پوره هویجو چطوری درس میکنین؟؟؟

۴ پاسخ

من هویچ رو بخار پز میکنم بعدش له میکنم قاطی پوره سیب زمینی و روغن زیتون یا با فرنی بهش میدم

هویج پخته +شیرمادر =میکس یا شیر قوطی

آرد برنجو هویج رنده شده
بزا بیست دقیقه بجوشه
صاف کنو نوش جونش کن

بزار ابپز بشه با گوش کوب بزن له بشه

سوال های مرتبط

مامان نینی 🩷🩵 مامان نینی 🩷🩵 ۱ سالگی
مامان آنیا 👶😍 مامان آنیا 👶😍 ۱۴ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۷ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۰ ماهگی