مامانا میتونم با نینیم بستنی بخوریم؟؟🫠

۴ پاسخ

اره

بستنی اصلا خوب نیس ی ذره بده

میشه بستنی سفید وانیلی اینا

میشه که ...ولی بستنی و قند خوب نیست کلا

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۲ سالگی
مامان محمدامین👶🧸 مامان محمدامین👶🧸 ۱۵ ماهگی
مامان دلوین 💗 مامان دلوین 💗 ۱ سالگی
مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی