سلام علائم رفلاکس چیع🙄

۲ پاسخ

موقع شیر خوردن خودش و عقب میکشه آب دهانش زیاد میریزه و دستش و زیاد میخوره و اشتهاش هم کم میشه

پسر من رفلاکس پنهان داشت یهو شب از خواب میپرید انگار از چیزی ترسیده در حالی که شیر میپریده تو گلوش،سرفه های خلط اور داشت و گاهی ام شیر بالا میورد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی