۶ پاسخ

تو عکس من قرمز میبینم ی جاهایشو؟؟

نه طبیعی نیست
سبزه
پهلوهاش سرما خورده
گرم بگیرش

سبز‌بودنش برای زدی هست یا که یذره پهلوش باد خورده
ولی طبیعی هست مدله مدفوعش

نرماله سبزی اینا نخوردی؟

سبزم هست یکم سرما نخورده

اینه..

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آیـــهان🧸💙 مامان آیـــهان🧸💙 ۳ ماهگی
مامان آیـــهان🧸💙 مامان آیـــهان🧸💙 ۳ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان 🐣پناه🐣 مامان 🐣پناه🐣 ۱۲ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان آلبالو🍒🍷 مامان آلبالو🍒🍷 ۵ ماهگی