خانوما ساندویچ ضرر داره

۱۱ پاسخ

من که همه چی از اول بارداریم خوردم

زیادش خوب نیست خونگی باشه بهتره

نه من که میخورم

بسنگی داره چه ساندویچی باشه کلا سعی کن چیزای سرخ کردنی و چیزایی که نگهدارنده دارن نخوری

ولی فسفود زیادش ضرره

بخور چه ضرری 👍

نه بابا بخور

بستگی داره چی باشه سوسیس کالباس و جگر اینا نباشه

من زیاد میخورم

ن ماهی ی بارش ن

ن بخور

سوال های مرتبط

مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته بیست‌وهفتم بارداری