۹ پاسخ

بخور بچسبه به جون خودتو نی نیت من سر بچه اولم تا نه ماه لب به فست فود نزدم کلیم مراقبت غذایی داشتمو چیزای مقوی خوردم آخرم بچم 2400دنیا اومد بخاطر اون حجم مغزیجاتو چیزای مقوی که گرمی میشدن بچم تا دوماه زردیش پایین نمی‌ اومد هرچی دوست داری بخور لذت بارداریتو ببر😅😅

بله اشکالش اینه الان منم دلم میخواد🤣😭

نوش جونت

وااااای نقطه ضعف من ،،نه بخور بابا هیچی نمیشه من حداقل هفته ی یبار فست فود میخورم

نه بخور

بخور نوش جونت

دلم خواس

سلام نه هیچ اشکالی نداره ماهی یه بار یا دوبار فست فود

کم بخور اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان abolfazl مامان abolfazl ۴ ماهگی
مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نوتلا مامان نوتلا هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی