۴ پاسخ

منم هفت روزه شده دخترم
از اول که از بیمارستان مرخص شدم فقط خرما با آب جوش(مامانم داخلش هل انداخت که نفخ نکنم)
مرغ آبپز فقط با نمک و یه کم فلفل
آناناس هم خودش هم کمپوت
گردو و کشمش و بادوم
همینا رو خوردم
دور کمرم قبلا ۶۹ بود الان امروز اندازه گرفتم ۸۰ بود که خدا بخواد امیدوارم برگرده به حالت قبل
من شیر خودمو میدم که خیلی تو روند جمع شدن شکم تأثیر داره
شما بخیه هم داشتی؟؟اگه داشتید وضعیتش چجوریه الان ؟؟؟
مال من ۴ تا افتاده ولی دوتا خیلی سوزش داره
چک کردن عفونت نکرده هرروز با شامپو بچه می‌شورم کامل خشک میکنم بتادین میزنم کرم ترمیم کننده هم میزنم

گرمی بخور

کاچی تخم مرغ محلی روغن زرد

من که چیزی نخوردم چون پسرم زردی داشت فقط چیزای سرد خوردم ولی شکمم کلا جمع شده
البته قبل بارداری شکم نداشتم اصلا

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۷ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان پاشا🩵🫀 مامان پاشا🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد