خانوما من لبنیات ک میخورم دخترم بالا میاره چیکار کنم

۴ پاسخ

خوب نخور دیگه عزیزم شاید حساسیت داره

نخور کولیک داره واسه کولیک هم کلا لبنیات مضره

نخور🫥

نخور خب

سوال های مرتبط

مامان یارا 🦄💗 مامان یارا 🦄💗 ۳ ماهگی