بچه هایی ک سر درد داشتین جنسیت نی نی هاتون چی بود

۱۱ پاسخ

سردرد داشتم پسره

سلام عزیزم
من سیسمونی ارزان قیمت میفروشم
خیلی از مامانای گهواره ازم خرید کردن و راضی هستن
هر چی که مربوط به سیسمونیه دارم
و روبیکا کانال دارم
ای دی کانال روبیکام:
Sismoonyy

حیف ازم دوری اقا بچت پسره پسره مطمئن باش 😂یه پیچ دارم تو اینستا میخوای اونو بدم ببینی باورکنی؟

پسر بود

من الآنم حتی سردرد داره جنسیت نی نی پسره

سر پسرم داشتم ..سر یکی از دخترام نداشتم سر این یکی دخترم هم دارم

من سردرد داشتم همه میگفتن پسره...ولی دختر شد...اصلا ب اینجور چیزا ربطی نداره

سردرد میگن پسر ولی من دختر بچم😅😅

اکثرا پسر

دختررر

میگن سردرد مال پسره

سوال های مرتبط

مامان مرسانامهرسا🐣🐣 مامان مرسانامهرسا🐣🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو ممد💙🐣🫀 مامان جوجو ممد💙🐣🫀 هفته نوزدهم بارداری