به دکترت بگو زینب اتفاقا من بیشتر دیدم ۳۸ هفته بودم
فقط واسه تو ی روز افتادن خودتو بچه رو ب خطر ننداز
پسربزرگمن۱۷مردادشوهرم۱۰مرداد من تاریخ انتی۲۷مرداد دکترگف احتمالا۱۷بچت بردارن
بعضیا میگن ۳۸ هفته سزاریانمیکنن
خب خودت بگو اون تاریخ میخوام
چقدر سخت دو تا پسر مردادی 🤣🤣منم مردادی هستم تخس و مغرور ❣️❣️❣️😁😁😁
خب خوبه دیگه ۳۹ حتی بیشتر از بقیه تاریخ هاس خیلیا ۳۸ تاریخ میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.