۱۲ پاسخ

عزیزم تاریخ خیلی برات مهم نباشه همون روزی ک سرنوشتش نوشته شده باشه همه روز به دنیا میاد
من طبق ان تی زایمانم ۲۱ اسفند بود
۲۸ بهمن خونریزی پیدا کردم زایمان کردم

انشالله متخصصی که رفتم دوسه بار منو فرستاده سنو گرافی میگه مشکل وجود داره سایز سر بچم یک هفته کمتر از هفتمه مثلا من ۳۶هفتم بچم سرش ۳۵هفته رو نشون میده اما هرجا سونو رفتم میگن نه مشکلی نیست یک هفته اینا طبیعی برای همون استرس دارم

انشالله هرموقع بدنیا میاد صحیح و سالم باشه. من مشهدی ام

نه من بچه اولم. برای همون کدوم شهرین؟

استرس ندارین؟

برای من زده ۲۷اسفند . باز سونو که رفتم گفت ۱۵ اسفند .نمیدونم دقیقا برم جا متخصص زنان میگه بنظرتون بهم؟

رفتی جای متخصص بهت گفت کی ختم بارداری ته؟

منم مشکل شمارو دارم و نمیدونم دکتر صب میکنه تا برج یک

دیابت باعث شده بچه بزرگتر بشه که تاریخ زودتر دادن؟
یا نه گفتن چون دیابت داری حتما سزارین و ۳۸ هفته ؟
چون منم دیابت بارداری دارم و واقعا نگرانم که موقع زایمان چی میشه

عزیزم تاریخ ان تی برا زایمان طبیعیه خب سزارین ده روز الی دو هفته میاد جلوتر تاریخت

عزیزم هیچ وقت ب خاطر یه تاریخ ریسک نکن اتفاقی بیفته تا اخر عمرت پشیمون میشیی

تاریخ خیلی برات مهم نباشه....هر روز روز خداست

سوال های مرتبط