۵ پاسخ

چون چسبندگی میاره بعد بیس روز

بستگی به دکترت داره گلم نظرش چی باشه
من سر زایمان اولم گفتن اول با شال ببند بعد کشیدن بخیه ها گن ببندم

دکتر میگفت بعد کشیدن بخیه ها

روز سوم بستم

من بعد اینکه بخیه هامو کشیدم بستم

سوال های مرتبط

مامان محمد آرشام مامان محمد آرشام ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۲ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی
مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد