۳ پاسخ

من ک دادم

بله میشه داد

من یه کوچولو دادم
هرچندمیگن زیریکسال ندین.
ولی خوب چونکه بیرون بودم و هواهم خیلی گرم بودو ماهم داشتیم یچیزی میخوردیم گفتم حداقل اب هویج بدم بهش سالم تره

سوال های مرتبط

مامان Noura🥰💕👼🏻💕 مامان Noura🥰💕👼🏻💕 ۱ سالگی
مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 ۱ سالگی