بلخره منم تو 8ماهگی شکمم ترک خوردم هی🙂

۳ پاسخ

نههههه نگوووو من دلم خوش بود دیگه ترک نمیخوره😭😥

بهترین ترک دنیاس😍

مبارک‌باشه 😅😅

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۶ ماهگی
مامان ارغوان قشنگم مامان ارغوان قشنگم ۴ ماهگی