۷ پاسخ

مبارکه😂وای من هنو ترک نخوردم، پیام تورو دیدم دگ فهمیدم ترک از رگ گردن بمن نزدیکتره😆

واییی منم تازه ترک زدم

بخدا که اونا ترک نیست
از شیرینیِ زیادِ محتویات توش قاچ خورده🤣🤣🤣

من انقد میخارونم زخم میشه سوزش هم بهش اضافه میشه 😑😂

چطو جلو خودتو میگیری🤣
من ایقد میخارونم صدا خرچ خرچ میده

چرب کن من دارم مث یه بادکنک باد میشم

چرا نباید بخارونی؟

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۷ ماهگی