خانما این ست برا بیمارستان قشنگه؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

یا این

تصویر

قشنگم خیلی زیباست ولی برا بیمارستان چون بند نافش تازه اس بچه با شلوار اذیت میشه سرهمی تنش کنی راحت تره

هر دوتا ست لباس خیلی قشنگن و خوش رنگ اما سرهمی برا بیمارستان بهتره

قشنگن اما برا بیمارستان سرهمی بهتره چون هنو خیلی کوشولوعه سفید ساده یا کرم ساده هم بهتره هر شکلی باشه بهش میاد

من رنگ سفیدگرفتم برای بیمارستان

اگر نظر من رو بخوای برای بچه داخل بیمارستان خارج از هر جنسیتی سفید تنش میکنم به نظرم رنگ سفید خیلی برای بچه قشنگ میشه و حتی اگر پنجاه سالشم بشه باز قدیمی نمیشه و‌ رنگ خوبیه

قشنگه عزیزم💖

قشنگه 😍😍
پیجش معتبره ؟ قیمتاش چجوریه ؟خوبه

این قشنگه اما بیشتر منزلیه

اره قشنگن. ولی شلوارش زود کوچیک میشه چون جورابیه

قشنگ تر هم پیدا میشه

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه🍓 مامان پناه🍓 ۱۰ ماهگی