سلام مامانا ببخشید سونو انومالی چند هفته هست

۷ پاسخ

از۱۸تا۲۲ولی من هنوزنرفتم دوساعت راه شوهرم سرکاره کسی نیست منوببره

برای من ۱۷ هفته و ۶ روز نوشتن

اخه امروز رفتم پیش متخصص گفت ۱۷ تا ۱۸ هفته بدی

۱۸ تا ۲۲ هفته

اخه شنیده بودم بین ۱۸ تا ۲۲ هفته اس

سلام ۱۸هفته

18 هفته بری بهترین زمانشه

سوال های مرتبط

مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهشتم بارداری