توتابستان توبارداری سرماخوردم 🥴😷

۶ پاسخ

من سالی که پسرم باردار بودم تو تابستون سه بار سرما خوردم🤣🤣🤣🤣شب موقع خواب یه پارچ یخ میذاشتم بالای سرم تا صبح میخوردم خربزه هم زیاد میخورذم کار دست خودم دادم😅😅😅😅

کسی تا حالا رفته آمینوسنتز و نتیجه ش خوب بوده باشه راستش کلی فکر و استرس دارم

سلام دوستان من فردا می‌خوام برم آمینوسنتز

من الان ۴ روز سرما خوردم فک کن هم بالا بیاری از اینطرفم‌ سرما خورده باشی🤧🤧

بلا به دور

منم اولاش خوردم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🎀 مامان ماهلین🎀 ۴ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسریاقندعسلیا مامان پسریاقندعسلیا هفته سی‌ودوم بارداری