توبارداری میشه لنزگذاشت ؟؟؟

۷ پاسخ

اگر چشات اذیت نشه مشکلی نداره فقط چون سطح هورمون بالاست حساسیت چشما زیاده ممکنه اذیت بشی اول تست کن بعد بذار

ارع هیچ مشکلی نداره

من ک نمیزارم

آره چرا نشه

بله چرا نمیشه

آره عزیزم مشکلی نیست

آره بابا😂

سوال های مرتبط

مامان فادیا💕 مامان فادیا💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شازده کوچولو👑 مامان شازده کوچولو👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد