خانما میشه توبارداری با پودر نوره شیو کرد؟

۹ پاسخ

به من گفت نزارم

نه گلم نمیشه استفاده کرد به خاطر گاز اسیدی که داره تو گوگل هم بزنی نوشته
چرا ژلت استفاده نمیکنی

اررره تنهاچیزگیاهی که خیلی خوبه دکترمن میگه
من سرجغت بارداریام ازاول تااخرگذاشتم

نه هیچ موبری در بارداری مجاز نیس گلم

من استفاده كردم اوكي بود

ن عزیزم عیب نداره استفاده کن

با ژیلت استفاده کن ممکنه بد باشه

با ژلت بکن

ببخشید شما نمیسوزید بانوره من وحشتناک سوختم یه بار دیگ ترسیدم بذارم🤦🏻‍♀️🚶🏼‍♀️

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری