مامانا تو هفته ی من برای گلو درد چی بخورم دارم میمیرم

۴ پاسخ

آبجوش آبلیمو عسل
اب رواتیشع

من دمنوش بابونه خوردم چاره ای نداشتم خیلی درد میکرد خوب شد دم کرده عناب هم عالیه دونه هاشم بخور

عسل وچای و یکم آبلیمو هم میتونی بخوری

آبلیمو ونمک باآب ولرم هم بزن بعدش قرقره کن عالیه

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۱۴ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری