۴ پاسخ

من 6530pro رو گرفتم خوبه ولی هنوز استفاده نکردم ازش🥰

منم z8 گرفتم

من مسافرتیشو گرفتم

من کد D3 خریدم

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس مامان آرتمیس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی