خانما درد دنبالچه توی ماه من عادیه؟

۹ پاسخ

منم دنبالچه م درد میکنه خیلی سخت میشینم🫠😭

من لگنم کامل درد میکنه مخصوصا سمت چپ خیلی درد داره انگار ورم هم داره

منم دارم این دردو🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

هر موقع بد بشینی عادیه
صاف بشین
لم نده
جای سفت نشین
زیرتم ار این بالشت گردا بذار
اگه رعایت نکنی دردش تا همیشه می مونه

همه دردا عادیه تو بارداری 😂

اره عادیه

دنبالچه کجا میشه

آره منم درد دارم

دنبالچه کجاتونه ؟
من نمیدونم🥲😂

سوال های مرتبط

مامان فندق🌱 مامان فندق🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق🌱 مامان فندق🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان تو دلی 🥺 مامان تو دلی 🥺 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ....🌱 مامان ....🌱 هفته سی‌ام بارداری