خانوما میشه ۲۸هفته رف سونو وزن؟

۶ پاسخ

۳۰هفته بری بهتر مشخص میشه وزن گیریش چطور ک اگه پایینتر بود بدونی خودتو بزنی به خوردن تا خوب وزن بگیره

بنظرم دیر تر بری خیلی‌ بهتر هست

من گذاشتم ۳۰ هفته برم

بستگی به دکترت داره به من گفت ۲۸ هفته برم

اره چرا نشه
معمولا ۲۸ تا۳۰ هفته مینویسن
دکترمن ۲۸ هفته واسم نوشته بود

۳۰ هفته بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان دونه(نلین)👶 مامان دونه(نلین)👶 ۲ ماهگی
مامان امیرحسین و آریا مامان امیرحسین و آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته بیست‌ونهم بارداری