خانوما شما سونو وزن ۲۸هفته میرید یا ۳۰ هفته؟

۱۳ پاسخ

۲۸میرم ک اگ خدای نکرده وزنش کم بود تقویت کنم تا وزن بگیره دوباره چندهفته بعدبرم

من میخوام 30 هفته کامل برم

۳۰ هفته بذو الکی سونو نرو
حرکتش خوب باشه همون ۳۰ اوکیه

نوبت دارم ۲۸ هفته برا سونو

31هفته میرم چون اوج وزن گیری بچه از 30 تا 33 هست زود بری ممکنه باز بگن 33 بیا

من دکترم گفت ۳۰هفته برو
چون تازه از ۲۸هفته وزن گیری بچه شروع میشه
نظرش این بود ۳۰هفته برو که ۲هفته هم از وزن گیریش گذشته باشه بفهمیم چطوریه شرایطش

دکترم گفت ۳۲ برم
۲۶ و پنج هم رفته بودم

۳۲ هفته

من میخوام تو ۲۹ هفته و ۶ روز برم

من ۲۸ رفتم ولی دکترم گفت از این به بعد هر دو هفته باید بیای چکاپ

۳۰ هفته دکتر گفت برم

از ۲۸تا ۳۲هفته میتونی بری

۳۰ هفته ک کامل شدم میرم اول ۳۱

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی