۲۸میرم ک اگ خدای نکرده وزنش کم بود تقویت کنم تا وزن بگیره دوباره چندهفته بعدبرم
من میخوام 30 هفته کامل برم
۳۰ هفته بذو الکی سونو نرو
حرکتش خوب باشه همون ۳۰ اوکیه
نوبت دارم ۲۸ هفته برا سونو
31هفته میرم چون اوج وزن گیری بچه از 30 تا 33 هست زود بری ممکنه باز بگن 33 بیا
من دکترم گفت ۳۰هفته برو
چون تازه از ۲۸هفته وزن گیری بچه شروع میشه
نظرش این بود ۳۰هفته برو که ۲هفته هم از وزن گیریش گذشته باشه بفهمیم چطوریه شرایطش
دکترم گفت ۳۲ برم
۲۶ و پنج هم رفته بودم
۳۲ هفته
من میخوام تو ۲۹ هفته و ۶ روز برم
من ۲۸ رفتم ولی دکترم گفت از این به بعد هر دو هفته باید بیای چکاپ
۳۰ هفته دکتر گفت برم
از ۲۸تا ۳۲هفته میتونی بری
۳۰ هفته ک کامل شدم میرم اول ۳۱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.