دلیل پرش نوزاد چیه؟

۶ پاسخ

طبیعه دخترمنم همونجوریه تو خوابه یهو میپره

بهتره قنداقش کنی ک‌نپره اونوقت راحت میخوابه

طبیعیه

مادرم میگه حس میکنه تو ارتفاعس و پایین میفته 🥹😅

طبیعیه کم کم خوب میشه

نمیدونم ولی همشون دارن این پرش رو

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان مَهوا مامان مَهوا ۷ ماهگی
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 ۵ ماهگی
بابای مهدیار بابای مهدیار ۹ ماهگی
مامان آیلار❤️🌜 مامان آیلار❤️🌜 ۸ ماهگی
مامان پرنسس💕 مامان پرنسس💕 ۱۵ ماهگی
مامان پسته🩷(diba) مامان پسته🩷(diba) ۱۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۲ ماهگی
مامان بردیا جونم❤️ مامان بردیا جونم❤️ ۹ ماهگی
مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی