دوستانی که کمکی شروع کردید بده که تو فرنی نبات بریزیم؟؟

۴ پاسخ

من خییلی خیلی کم نبات سفید میندازم

بریز طوری نیست

بعضیا میریزن خیلی کم اندازه نخود اونم نبات سفید میگن سردیشو میگیره

بله بده.شکر نمک ممنوعه

سوال های مرتبط