۴ پاسخ

من که بخاطر دلدرد پسرم دکتر رژیم داده بهم عملا هیچی نمیتونم بخورم فقط صبونه ناهار شام خیلی لطف کنم و پرهیز یه سیب یا موز میخورم

وقت نمیکنم به خودم برسم فقط صبا تخم مرغ و خرما و کنجد میخورم

باید خیلی بذخودت برسی که شیرت مقوی و پرچرب بشه اون بچه هیچ وزن بگیره و اینکه ویتامین و اینا همه بهش برسه تغذیه آت باید خیلی خوب باشه کله پاچه آبگوشت و غیره دکتر ب من گفت هفته ای چند بار آبگوشت و اینا من چون تغذیمم خوب نبود شیر خشکی کردم راحت

مثل قبل

سوال های مرتبط