بچها کیااسپرین میخورم تواین هفته

۶ پاسخ

من از۱۳ هفته روزی دوتا میخورم

من از انتي ميخورم روزي دوتا امپول هم ميزنم🙂‍↕️

من از هفته های شما می‌خوردم شایدم جلو تر

من از انتی میخورم

من از اول بارداریم مصرف کردم هنوزم دارم ادامه میدم تازه جدیداً شده شبی 2تا

من از انتی میخورم غلظت خون گرفتم و شریان رحمم زیادبود

سوال های مرتبط

مامان دخترم💖🐣 مامان دخترم💖🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان لنا وآرن مامان لنا وآرن هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلیا❤️ مامان فسقلیا❤️ ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی