۳ پاسخ

یک هفتع بعد تاخیرپریود درسته دیگه

روز موعد بزنید یا شاید لقاح دیر بگیره ی هفته صبرکنید

من ۲ روز تاخیر دارم بی بی زدم منفی شد 😭😭
یعنی خیلی عجله کردم؟

سوال های مرتبط

مامان آرین✨️ مامان آرین✨️ ۴ ماهگی
مامان فاطمه و🩷 مامان فاطمه و🩷 هفته سی‌وششم بارداری