۶ پاسخ

منم۱۱ روز تاخیرم به امید بارداری صبح تست زدم‌منفی شد😞

شایدلقاحت دیرگرفته باده روزتاخیزمثبت نشون بده منم امروزموعدم بودامافعلانشدم صبح تست زدم یه هاله خیلییییی کم دیده میشه .

منم دقیقاباید 24پریود میشدم نشدم دوبار تست زدم منفی شده از استرس دارم میمیرم 🙁

باز صبح اولین ادرار بی‌بی دیگه انجام بده

منم مثل شمام

خوب عزیزم شاید باردار نیستین آزمایش بدین برا اطمینان

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و🩷 مامان فاطمه و🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری