منم۱۱ روز تاخیرم به امید بارداری صبح تست زدممنفی شد😞
شایدلقاحت دیرگرفته باده روزتاخیزمثبت نشون بده منم امروزموعدم بودامافعلانشدم صبح تست زدم یه هاله خیلییییی کم دیده میشه .
منم دقیقاباید 24پریود میشدم نشدم دوبار تست زدم منفی شده از استرس دارم میمیرم 🙁
باز صبح اولین ادرار بیبی دیگه انجام بده
منم مثل شمام
خوب عزیزم شاید باردار نیستین آزمایش بدین برا اطمینان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.