انشالله چیزی نیست
عزیزم اگه تستت مثبت شده اجتمالا تو ماه اول هستی ۴ یا ۵ هفته ایشالله که به بچه اسیبی نمیرسه اگه لکه بینی و درد شبیه پریود نداری اوکیه اما بازم محض احتیاط یه دکتر برو. چون هنوز رویان و قلبش تشکیل نشده فکر نمیکنم اسیبی برسه نگران نباش
نه عزیزم نگران نباش ان شالله چیزی نیست چون بچه تو لگن ،ولی خب سونو بری بد نیست
ازمایش دادی؟؟انشاالله چیزی نیست حالا خوبه الان؟
نرفتی آزمایش
اگه شکمت درد گرفت و کمرت برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.