خانما شوینده فیروز خوبه یا پینو برا بچه؟

۷ پاسخ

پینو بهتره صد درصد

من هم ماما بی بی گرفتم هم پینو گرفتم

پینو ‌

پینو بوش خوب نیست اما بهتره
کلا برای بچه ها همیشه شوینده ای استفاده کنید که بوش کمتر باشه

پینو

فیروز که قدیمیه بهتره ولی پینو هم شویندش رو من استفاده کردم راضی بودم

پینو‌‌

سوال های مرتبط

مامان نیهان طلا🩷🎀 مامان نیهان طلا🩷🎀 ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان نیل🌜 مامان نیل🌜 هفته سی‌وهشتم بارداری