۹ پاسخ

دکتربده بهتره توبچت بهترمیسناسی ویروس جدیداومده تادکترنبرن خوب نمیشن

سرخوددارونده ببردکترشایدبچت حساسیت کردنسبت به دارو..هیچوقت برابچهای کوچیک داروسرخودتجویزنکنیدخطرناکه

پلارژین هیچی نمیکنه آموکسی کلا۶۴۳ بگیر برارش

من دکتر ب تیام اموکسی سیلین داده روزی ۲ بار و ۴ سی سی
پلارژین روزی ۳ بار و ۱۵ قطره
سیتریزین روزی ۲ بار ۲ سی سی

پلارژین برا سرماخوردگی وسرفه خوبه اونم همون اموکسی سیلینه به دارخونه بگو برای زیر یکسال

دکتر آموکسی سیلین داده پنج سی سی و دیفن هیدرامین یک سی سی و اسپری بینی سدیم کلراید

دکتر ازیترو ۱۰۰ داد

اموکسی و پلارژین

پلارژین ، پدی کلد ، آیورامی

سوال های مرتبط

مامان مانیسا مامان مانیسا ۱ سالگی