خورشت وفریز کردم یه هفته پیش
الان بدم بچه بخوره؟؟

۶ پاسخ

من اضافه بمونه همونجا میریزمش دور

استفاده کن اما بنظرمن به بچت ند خودت بخور این گوچولوها بدنشون ضعیفه

نه اصلا

خودت بخور

بو فریزر نمیگیره؟!!

نه بابا ول کن بریز دور

سوال های مرتبط

مامان ⚘ترنم قشنگم⚘ مامان ⚘ترنم قشنگم⚘ ۳ سالگی