انبه مشکلی نداره میدم به بچم؟ فقط هسته شو میخوره

۳ پاسخ

منم. دادم

انبه حساسیت زاس عزیزم. خصوصا اگر رفلاکس داره اصلا خوب نیست.

نهههه گرمه الان خیلی زوده برای سن بچه شما

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۱۷ ماهگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی