دوستان کسی هست اینجا آیو دی گذاشته باشه
درد داره؟

۳ پاسخ

نه درد نداره خیالتم راحته فقط میگه سالی به بار بیا چکاپ به من گفته بود یه مسکن بخور قبلش

آره جلوگیریش خوبه ولی هر شش ماه حتما باید بری چک بشع

من قبلاً گذاشتم هیچ دردی نداره

سوال های مرتبط

مامان غزل 💖و رضا💙 مامان غزل 💖و رضا💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طاها مامان طاها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی
مامان غنچه🕊 مامان غنچه🕊 هفته سی‌ویکم بارداری