خانما ایو دی درد داره یا نع

۵ پاسخ

کاملا شبیه پریودی اصلا هیچی حس نمیکنی استرس نداشته باش

عزیزم من به مدت چند ماه قبل از عروسیم گذاشتم بدون زایمان و...دکتر گفت کمی سخته چون دهانه رحم باز نیست با اینکه دو سانت دهانه رحم منو برش داد گذاشت داخل دردش شبیه درد پریودی یهویی و شدیده بعد خوب میشه فقط باید استراحت کنی و وسایل سنگین برنداری و زور نزنی همین روی هم رفته قابل تحمل بود از نظر من با اینکه برش خوردم بدون بی حسی

بله درد داره بسیار زیاد اما قابل تحمل

نه چیزی نیست

والا من توی مطب بودم یه زنه خیلی فریاد زد،خودمم میخوام بچه دنیا اومد بزارم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری