۵ پاسخ

خودشم علامت زده

بعد ناشتایین بالاس

خوبه.

خوبه

نه فک نکنم ناشتات که عالیه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیلارخانوم 🩷 مامان آیلارخانوم 🩷 ۸ ماهگی
مامان رادین و ملورین مامان رادین و ملورین ۷ ماهگی