۵ پاسخ

قندت خوبه فقط هموگلوبین و ی سری چیزای دیگ پایینه ک حتما باید دکترت ببینه بهت دارو بده

قندت خوبه

سلام چه کار میکنی قندت اینقدر پایینه یعنی سالمی نکنه قبل از ازمایش قند رو ترک کردی واینکه فکر کنم راجبه گلبول های قرمز ۳تا چیز رو کم زده احتمالا کم خونی داری

فکر کنم خوبه

سلام اجی خوبی عزیزم یه گروه زدم توروبیکا باردار، اقدامی،... همه چی توش هست خوشحال میشم به گروهمون بپیوندی😍😍🥺🥺آیدیتوبزاری میبرمت توگروه 😘
اینم آیدی من
@marjanmmoo

سوال های مرتبط

مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته چهلم بارداری
مامان برنا مامان برنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریامهر💎🤴 مامان آریامهر💎🤴 ۸ ماهگی