بارداری قبلیم خیلی اسون گذشت این اصلا زمان نمیگذره چرااا

۳ پاسخ

اوف تازه هفته ۷ بارداری هستی خواهر تلقین نکن که بعد سختترت نشه

منم بارداری اولم راحت و آسون بود دومی پوستم کنده شد

چرا سخت می گذره

ببین انروز از صب پنج روز گذشته ولی هنوز شب نشده

سوال های مرتبط

مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری