۸ پاسخ

هفت هفته و چهار پنج روز خوبه برو

من میخوام ۱۲هفته و۴روز برم

خخخخ منم همش تو تقویمم واسه تاریخ سونوهام... با اینکه بچه سوممه و ناخواسته بود ولی خیلی ذوق سونوها رو دارم

زمان انتی باززودمیگذره ازانتی تاآنومالی انگاربرامن یه عمرگذشته۲هفته دیگه بایدبرم آنومالی

۱۲ هفته میفرستن

برای آنامالی هم نمی‌گذره دیونه شدم از بس انتظار کشیدم

تقریبا اخرای بهمن بهترین زمان ۱۲ هفته ۳ روز هست ببین تاریخ کی میوفته

برای من اصلا نمی‌گذرهههه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهبد مامان مهبد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۷ ماهگی
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری