۳ پاسخ

تا انومای خیلی تایم میبره کلی منتظر انومالیم هم ببینم جفتم بالا رفته هم بتونم جشن جنسیت بگیرم

من بعد انومالی30هفته سونو رشد نوشته برام

یکی دیگه تو هفته ۲۹ تا ۳۱ سونو وزن جنین

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🐣mahyar مامان 🩵🐣mahyar هفته سی‌ام بارداری