۱۲ پاسخ

سلام مهربون ان تی پیش کی رفتین؟ ؟

من بیمه سلامت 1900سونی ازمایش550

عزیزم هر شهری یه قیمته از خانومای کرمانی بپرس یا زنگ بزن سونوگرافی ک قراره بری هزینرومیگن

هم ازمایش هم سونو ۱۲۰۰
آزاد هس

من سونو رو ۱۶۰۰ دادم آزمایش هم ۱۱۰۰

ان تی جای خوب سه تا سه و ۱۰۰میشه.من بیمارستان دولتی پرسیدم دوتاش با هم به دو نمیرسید.

با بیمه سونو ۱تومن
ازمایشم ۱میلیون و ۸۰

با دفترچه تامین اجتماعی دو تومنی هست

1900شد واسه من

من سونوم با اندازه گیری طول سرویکس واژینال ۱۲۶۰شد ..‌ازمایشم هم ۱۱۰۰

سلام اگر آزاد بخوای بری
اینجا شهرما سونو 1.700
آزمایش هم 1.500 فک کن

شنیدم بین 2تا3 تومن میشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان فردین مامان فردین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری