سلام خانومای اردبیلی هوای اونجا چطوره؟

۲ پاسخ

لطفا درخواست میدی
من پرم

من اردبیل نیستم ولی دوستم ساکن اونجاس میگه غروب به بعد ی لباس استین بلند و شلوار تن بچه ها میکنیم

سوال های مرتبط

مامان طاها و ستیا مامان طاها و ستیا ۵ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی