کسی تو ۲۵ هفته و ۴ روز رفته سونو وزن جنین

۶ پاسخ

عزیزم ۲۶ هفته که سنو وزن نیس از ۲۸ تا ۳۲ الته بزاری ۳۰ بهتره اینجوری زود بری دوبار باید بری

۲۵ هفته دقیق؟چن بود ورن نی نب

سلام من رفتم توی 25هفته رفتم

اووو تو ۲۸ هفته ک باید رفت الان واسه یه چیز دیگه رفته بودم سونو وزنشم گفت میخواستم ببینم خوبه وزنش

زوده بزار ۳۲ برو قشنگ مشخص کنه

نه زوده

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان آقاسامیار🫀 مامان آقاسامیار🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان طلا خانم مامان طلا خانم هفته بیست‌وهشتم بارداری